my world

Sunday, June 10, 2012

toward final xm...

salam semua....
haishh!!! sunyi pulak ari ni...ditambah dengan keboringan yang teramat sangat ni...
setiap kali terjaga mesti aku mengharapkan yang dah ade kat umah,,,,
tapi semuanya masih lagi dishah alam... aku masih lagi mempunyai tugas yang perlu aku selesaikan sebelum berangkat pulang ke kampung tercinta...
alahai dah la xm lambat lagi...seriusly agak jeles once dengar kengkawan dri U lain dah mula final xm dan lebih
sakit ati lagi once ade yang dan abis final xm... wahhh seronok betol dorang,,, dah abis azab dunia la sekarang ni...tpi aku masih belum lagi dan masih lagi panjang perjalananku untuk sampai ketahap tu...argghhhh takotnya dan risaunya...
ya Allah sekarang ni dalam kepala aku hnya nak balik jaga mak n abah jew... nak tolong2 mane yang patut...
kan best kalaulah esok dah mula xm..so leh la aku balik cepat sikit kat umah...rindu kat dorang so much....huhuhu....ya Allah sesungguhnya Engkaulah yang Maha Berkuasa,,,permudahkanlah segala urusan kami sekeluarga, rahmatilah kami sekeluarga dan berikanlah nikmatkesihatan,kekayaan dan iman dan islam pada kami serta panjangkan umur kami agar kami dah beribadat kepadaMu...amin... mudah2an semuanya berjalan dengan lancar....
skunk ni aku dan boleh bayangkan bagaimana keadaanku time stdy week nanti..mmg teramat boring la... tahap dewa dewi la ye... tu la pasal... setiap kali musim stdy week mmg itulah yang aku akan rasekan coz mmg xthu nnak baca ape dah..padahal bukan xpert sangat dlam semua subjek...huhuh.... mintak2 sem ni mase stdy week ni aku xseboring sem2 lepas..amin....
actually sem ni sebelum balik aku nak kesuatu tempat...nak pi jalan TAR.... coz ramai yang ckp barang2 kat situ murah2... nak jugak try beli baju kat situ..huhuh...someone plez bring me there...huhuhu...
ni contoh jadual xm....bukan u aku kot...sje nak mengedik letak gambo....hehhee.....

No comments:

Post a Comment