my world

Wednesday, June 27, 2012

terrible day


Salam
Wat ape tu… ha ari ni dah mula exam….alhamdulillah aku dapat la jawab dengan penuh keyakinan…Alhamdulillah syukur la.walaupon sedikit terribble sikit pagi ni…
Nak thu kenapa:hmnnn begini ceritanya…aku pnya la bangun awal seawal 6.15 pagi( awal la bagku coz hari lain bangun kul 6.30 pgi) n terus pi mandi…mase asyik  duk mandi tu ade terniat lepas ni nak baca nota la sikit… tut2 tanpa diduga lampu terpadam….ooohhmaiiiguuuddnesss…sape plak yang nak bergurau pagi2 buta ni. Terkezut mak..hahaha…alamak letrik xde la plak….yang peliknya hanya rumah kami yang blackout ni…haish…. Hmnn lepas solat tu aku terus baring sambil mengimbau gimana gamoknya soalan inorganix ye…Alhamdulillah… one of my housemate bangun dek kepanasan ehh…..lantas aku pon keluar bilik…. “eeekkk xde letrik la” sambil buat muka chomel(geli x)…hahah….dye pon terus ke letrik box n peksa sat…lepas seminit operate letrik kembali pulih…Alhamdulillah…fuse tendang jew..hehehe…aku pon qada balik la niat aku tdi…aku on lampu bilik n terus baca nota berbekal air susu yang bru dibuat n roti gardenia 3 keping yang dah sehari luput tarikh….alhamdulillah boleh makan lagi…xberkulat pon…heheh..rezeki3!!....
Tepat kul 8 aku kemas2 bilik n bersiap nak g exam room… punya la nak dijadikan cerita….aku terkunci locker bersama kunci2 moto….AllahuRabbi….hanya Allah jew yang thu bagaimana perasaan aku time tu…dah la jam menunjukan kul 8.20 pagi…lagi 20 minit dah nak masuk exam room…ya Allah ape perlu aku buat….aku try masukan tangan lam locker tu tapi xjumpa cari kunci…haishh…. Hatiku terdetik nak kejutkan roommate aky…sib baik dye ade gergaji….alhamdulillah semuanya dapat diselesaikan dengan jayanya…habis rosak manga aku gergaji…haishh….. pintu locker pon dah sedikit rosak…huhuh….nak buat cm mne…nasib malang di pagi exam…. Ni lah first time aku ade problem time exam…huhuh….
Alhamdulillah mase exam tu ade dapat jawab dengan sebaik mungkin…ade footnote lagi tuk madam… juz say thanks jew….hahaa….then ade gambar muka cute…masti madam tergelak once lihat lukisan aku tuuu….
Lepas xm aku terus balik bilik….hari mau hujan doe… kilat sabung menyabung…. Takotnye aku…. Tepat kul 3.30 ptg satu dentuman yang aku rase paling kuat and paling dekat denganku….tut2 lampu padammmm….ohhhh blackout lagi laaaaa ni… then my roommate pgi operate mende alah tu… Alhamdulillah ½ Berjaya…hnya lampu diruang tamu jew yang terON yang lain still xberfungsi….
Ya Allah apelah dugaan aku n kawan2ku hari ni…. So nampaknya malam ni bergelap la kami ye…. Kol pejabat pon xdapat…. Haishh… ape nak buat redo je lah…. Di akhir2 sem ni bnyak betol dugaan…

No comments:

Post a Comment