my world

Saturday, June 30, 2012

#2 polymer....+F6+9-11am


salam tengahari semua....

dah lunch ke???
hmnn.....saya sudah makan la... abis2 payperr polymer tdi terus pi beli makanan kat sek 2...
ingatkan xnak makan lagi...tapi one of my friend ajak temankan dye beli makanan...so secara xsengaja aku terbeli...**cewahh g2..*** padahal lapo jugak sebenarnya....hahhaa....
hmnnn...mengenai payper polymer tdi...soklan bukan susah sangat la.....yeke??? sampai bekedut dahi semua pelajar mase jawab soalan tdi....aku leh kata xsusah...hahaha..
punya la aku stdy bahgian calculation tu tapi hampeh xmasuk langsung bahagian tu...huhuh...
gerammmm!!!... dah la 6 soalan....kata 4 jew....**saja nak ungkit** then yang masuk ialah anion yang susah plak tu…haishhh streeessssss3 la…
tapi disebabkan aku xnak down hari ni so aku pretend to be chill up….
Heheh…bukan ape malas nak stress ni….buat sakit kepala jew….
Senang jew ubat stress aku….kol mak then caakap2 ngan mak..maka hilangla stress….

No comments:

Post a Comment