my world

Saturday, June 23, 2012

dah start dahhh....

salam....hari ni sabtu 23 jun....
bermula lah study week(SW) bagi kami pelajar uitm  seluruh malaysia...
cepatkan mase berlalu.... rase diri ni masih kosong ngan ilmu dan amatlah takot tuk ambik final ni...
kurasakan semalam jew bru masuk sem 4 ni...tapi hari ni kenyataanya dah masuk stdy week dah...
Alhamdulillah study week sem ni agaklah pendek...cuma 4 hari jew... doesn't mean aku seronok tpi aku rase better SW ni sekejap jew...kalau lame SW ni makin bnyak plak aku buang mase..kan3!!! my previous xperience lah....hehhe.... tpi kita semua xsame...ade yang suka long2 SW coz boleh manage mase nak stdy ape an... huhuh...tpi ape yang penting is input...xkiralah stdy lame ke kejap ke...asalkan inputnya much2 better...Alhamdulillah aku masih lagi diberi kekuatan tuk menghadapi situasi sekarang ni... xde lah tension sgt once baca post member2 yang dah abis final tu....syukur masih lagi ade kekuatan....tq Allah...
sem ni ade 6 papers to be seated... xthu la cm mne...mudah2an Allah membantuku..amin...setiap subjek ade gap paling kejap pon 2 days...ok la tu an...boleh rilekk2 sikit....
so far aku xstress lagi...insyaAllah xakan sampai abis final kot...
k lah dah xde ape2 nak tulis.....bye...

No comments:

Post a Comment