my world

Thursday, June 7, 2012

get well soon abah..

alhamdulillah sujud syukur kepadaNya kerna masih diberi peluang tuk terus hidup dimuka bumi ini...
perasaanku sejak balik dri cuti menuai ni mmg agak xtenang coz aku sangat kuatirkan kesihatan kedua ibubapaku... xrela aku meninggalkan abah n mak dalam keadaan abah yang tengah sakit tu... Ya Allah apekan dayaku. mereka mengaharapkan aku agar tidak perlu risau akan mereka tetapi fokus akan pelajaran.. Ya Allah bagaimana aku nak fokus kalau setiap kali bukak mata aku asyik duk teringat kat mereka... kalau aku ade disisi mereka at least aku leh ambik tempat mak tu urusan keperluan rumah... mengemas n membersih rumah ataupon hntar abah p medical check up kat hospital...rilek sikit beban mak. hari aku nak balik s alam ni abah menangis time aku bersalam dengannya... ya Allah aku turut nak menitiskan air mata tapi aku tahan dan hnya doaku " abah akan sembuh" yang aku luahkan kepada abah... Ya Allah aku sangat sayangkan abah.... berikanlah kembali kesihatan Abah,, amin.  melangkah keluar dari rumah secara pelahan coz mmg seriusly dalam hati ini mmg xmao balik shah alam... nak duk umah jaga mak n abah.. aku pergi ni pon tanpa kerelaan hati sebenarnya coz aku rase mmg mak n abah amat memerlukan aku buat mase ni... kalau aku ade bolehla aku tolong2 yang mane patut. ringankan sikit berban mak n abah... * ya Allah doaku agar aku dapat kerja dekat dengan family aku so that aku dapat jaga diorang dan dapat balas jasa dorang* macam mie... dapat kerja dalam  area kota bharu jew... senang nak jaga mak n abah.  hanya secebis doa yang bisa aku panjatkan padaMu ya Rabbi... sesungguhnya Engkau Maha Berkuasa lagi Maha MEngetahui... permudahkanlah segala urusan kami sekeluarga, panjangkanlah umur kami sekeluarga, rahmatilah umur kami sekeluarga, jaokanlah kami dari sebarang bala bencana dunia dan akhirat, murahkanlah rezeki kami sekeluarga,tenangkanlah hati kami dan peliharakanlah kami didunia dan akhirat...amin.... sesungguh Engkau Maha Pengasih lagi Maha Penyayang...amin....



No comments:

Post a Comment