my world

Wednesday, June 20, 2012

thief of jati....

salam petang rabu semuanya....
haish!! pelikan tajuk entri hari ni....pencuri...mmg....
dah lame aaku xupdate blog ni...bukan xsempat tpi tu la....kisahnya tentang pencuri ni...
skunk ni tenet kat blog aku dah xde macam dlu... sape tah curi router TM ni...hasihhh 
mmg nak marah betol aku.... agak2 la nak curi pon....tu TM bagi tuk kesenangan semua warga jati....
so xboleh la mengupdate ape2 jew kat laman sosial ni....anti sosial jap...cewah.....
tapi an bagus jugak kot... since minggu ni aku ade 7 test tuk diduduki dalam mase empat hari...wahhh!!! terkezut lalu terkentut kan korang once mendengarnya...hahaha....aku pon xthu la macam mane aku leh jawab soklan2 tu semua.... so skrang tgggal lagi satu test...esok ptg...heheh...legannya....kalaulah final exam ni tggal satu paper lagi kan best...hahaa....lagipon ade hikmah aku xleh bukak laman sosial ni...xde lah aku tension sgt bila baca post member2 kau dri U lain yang dah abis exam ni.....stresss kot....jeles pon ade...hahha...
so kne ntar vedio mandarin...alhamdulillah semuanya berjalan ngan lancar..dah siap compile dah.... burn pon sudah...hahha tggal nak submit jew besok...harap2 la laoshi tu kaci markah tinggi...boleh bagi gread A pon lagi bagus an....hehhe....agrrhhhh betol2 lagi seven days aku nak menduduki final exam....eee cuaknya.....harap2 aku bisa menjawabnya dengan jayanya...amin.....hmnn...k lah....mals la plak nak tulis pnjang2.....hehheeh....wslm...

No comments:

Post a Comment