my world

Monday, June 25, 2012

+ korbankan segalanya demi mereka +

salam 25 jun semua...selamat petang....wat ape tu?hehehe
yup..aku rela lakukan ape jew demi dorang coz im really love them so much....
my lovely mom n dad....ur r my everything...pn hjh Rospinah n en hj Abdul Samad...
tadi aku sms mie suh dye kuarkan duit aku yang ade kat dye tu.... aku nak suh dye belikan abah alat test kencing manis tu.... lame dah aku janji nak belikan abah mende tu.... alhamdulillah sekarang ni dapat jugak aku beli kat abah.... even aku xkeje lagi pon tpi once dapat duit tut2 aku xakan lupe depa semua.... mase first dapat duit tu dlu aku dah belikan mak alat test darah tinggi... and mase tu la aku janji nak belikan abah pulak lepas ni... so skunk ni aku dh lega coz aku dah dapat belikan mereka semua ape yang aku pernah janji tu... bukan ape... senang sikit depan nak measure bp n kandungan gula dalam darah.... 
InsyaAllah dengan adanya alat2 ni...depa bolehla concern sikit pasal kesihatan mereka...dah xpayah selalu p jumpa Dr semata2 nak measure bp n gula ... hehe..... lepas nih umah aku boleh bukak klinik kampung la ekk..hehehe....cewahh.....
bnyak lagi impian aku kat depa... kalau boleh aku nak selalu buat mereka gembira...hehe...

semalam aku kol mak... mak ckp mak n abah duk bersih2 tang halaman umah...dri pagi turun smpai pukul 1 tghri baru rehat....makaiii terkejut aku...." mak kan org dah pesan xyah buat kerja2 semua tu...t org balik org buat la.... lagi satu pesan kat abah tu xyah mesin la rumput kat halam tu...t ore balik ni org mesin...sempat lagi org balik mesin" itula perbualan aku ngan mak....malas nak bebankan abah tuk mesin rumput kat halaman umah aku tu.... biarlah org tgok rumput pnjang pon.... dalam pagar kita suka hati kita lah nak bela rumput panjang mane pon....hahaha..... FYI halaman umah tuade dalam suku ekar.... nak abiskan bersih semua kawasan tu mau ambik mase seminggu....huhuhu...tu yang aku sangguo tgok abah buat sorang2 tu....kesian kot....aku anak lelaki ni buat ape kalau xtolong2 yang mane patut.... so balik ni planing aku nak mesin rumput...seriusly aku rindu sgt nak mesin rumput....best kot mesin rumput.... kat S alam ni bau rumput yang baru dimesin pon aku rase sedap semacam..hahahaha...



* semoga dengan adenya alat ni mak n abah sihat wal afiat*
i love u so much....

No comments:

Post a Comment