my world

Wednesday, May 23, 2012

Home Sweet Home

alhamdulillah.....
esok tibalah mase yang aku tunggu.... 24 mei kul 9 malam insyaAllah aku akan bertolak dri s alam---->kota bharu----> pengkalan chepa...weee seronoknya.... lamenya xjumpa family terchinta ni.... rindu semua sekali...
nasib baik sebelum balik ni all the kerja2 ni dah almost siap... cuma osh je yang belum....arrghh....report spectro dr zaini dah kasi kata putus tuk ntar after bukak nanti... wahhhh lagi seronok kalau x mase ni dah kalut ribut siapkan lab report... sok dah nak balik...so kne sipakan awal2 sikit...+P
aku suka naik bas mutiara coz skunk ni bas mutiara dah berhenti kat r&r gua musang yang baru tu... senang nak solat insyak kat situ...lagipon kawasan solat dye mmg terbaik....i loike!!! 







lagi satu kalau naik bas aku suka duk bahagian atas... selesa... dah dua kali aku terpaksa duk bahagian bawah ..xseronok.... bising ngan bunyi engine n angin dye...huhu..so tiap kali aku g beli tket aku akan mintak bahagian atas n seat single... seronok duk seat single... hehhehe....








ni jelah bas yang aku biase naik g kb....
dri s alam ke kbr bas 8M
dri kb ke s alam lak bas S22
hahah dah hafal dah......

No comments:

Post a Comment