my world

Thursday, May 17, 2012

malam jumaat...jeng2!!!!

salam malam jumaat semuanya...
alhamdulillah selesai baca yasin n solat sunat hajat tdi...
seperti biase n diduga...malam jumaat yang boring n xtahu aku nak buat ape...
dah mmg set up mind yang malam jumaat xpayah stdy...
so tekun macam mane pon stdy mmg xmasyuk...
adusss....!!! tahu la jumaat xde kelas... hahaha...
ao alhamdulillah sem ni kirenya aku bnyak cuti la....
3 hari seminggu kot...ape lagi yang ko nak????
hari ni dapat makan free... my classmate blanja...
perlu ke mention name....hahhaa....
sok leh lah save duit sikit ari ni...tpi pagi tdi lepas kelas mandarin dah tibai roti canai kat kafe,,,hahah
pas tu cm mne nak kurruussss....hahahaha
segan jugak nak order... ambik mahal2 kan rase kesian lak kat dye... ** mentang2lah org nak belanja dye tibai mahal pnya makanan...** kne jaga jugak perasaan org dak...haha..so aku ambik je lah nasi paprik n air bandung cincau... ingat nak makan abc tpi disebabkan kesian kat dye...so aku ambik la air biase2  je....
biase2 pon bandung cincau jugak...hahah... xthu la kena bape semuanya,,,heheheh
so makasih la ye firdaus nazam coz belanja kami..... semoga lebih murah rezeki n boleh belanja lagi....amin...heheh... so
 berbalik pada cter tdi...mlm ni mmg betol2 boring.... aku baca slide spectro ni dari tdi xjugak faham2... dari slide ke buku...n buku ke note dalam lappy...xjugak masyuk2 dalam otak ni... aduhai.... so ape lagi berblogging je la yang terbaik... nak karok pon dah naik jemu... bushan... skunk ni hnyelah nak cari ketengan...hahahah....

No comments:

Post a Comment