my world

Saturday, May 19, 2012

~janji~

alhamdulillah......im done with the test 3 spectro.. eventho yang masuk test tu mostly tajuk2 yang xdijangka coz kate dr tajuk fluorescence n FTIR je yang masuk....tpi alhamdulillah aku dapat jwab....so skunk ni tawakal je lah... sesunggunya Allah maha memberi....
hari ni aku ada satu janji temu... haish jgn pkir pelik2 ye...awas!!!!hahhaa....
xde lah aku ade janji ngan kawan aku sorang kawan kau ni.... cik ****** ni...nak belanja Abc frado yang famus kat sek 2 ni.... janji ni dah lame... sepatutnya aku dah tunaikan janji ni sebelum balik midsem break lagi tpi disebabkan ade masalah mase so kami postpone hari ni...tapi hari ni lak dye malu nak kuar makan berdua je w nagn aku.... kalau aku pon mmg aku segan... dah lah kat situ ramai budak2 uitm...adusss!!!! t masuk melodi plak...hahaa..... aku x xpect pon dye datang sorang... aku suh la dye ajak kawan2 terdekat tpi unfortunately semua kawan dye dah makan ke hape... xde orang nak temankan...huhuh.... serba salah plak aku... dah la lame dah janji ni berlanjutan....so dye decide agar lupakan segala janji ni n anggap jew dye xde rejeki...hahhaa.....kesian plak.... aku plk rase berdosa coz xtunaikan janji ni.... kalau mak tahu mesti dye marah coz xtunaikan janji....so xpe lah cik ****** saye perrgilah ntar abc tu kat awak ye.... awakan retis t masuk melodi plak kalau kita kuar sesama... t marah pulak ncik riri tu...haish!!!! xpe lah bekorbanlah sikit demi JANJI ok... aku terpikir jugak ape action aku i"orang yang berjanji ngan kita tu ingkar janji....for sure kita marah annn...rase benci pon ade"hahahha so dat Y lah aku pakse diri ni tuk tunaikan janji aku tu....lagipon mak pernah pesan jangan pandai janji kalau xmau ditunaikan....berdosa taw...hahaha.....dalam agama kita yang suci pon ade mention bnyak pasal janji ni.... so skunk ni habis sudah semua janji2ku pada teman2ku...hahaha.....im free now.... tggu nak HSH jew.....
ni dia abc frado yang famus tu... meleleh kot.... rm 3 semangkuk....for sure u will like it very much..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

No comments:

Post a Comment