my world

Sunday, May 6, 2012

~hati kian berbunga~

salam semuanya..... terkezut baca tittle post ni...ahaks..saje kaci gempak sikit....hahaha...
well segalanya telah berubah..."people change"la katekan... so hari aku nak story sikt ye....
since aku baca blogs kawan2 yang best tu....so sweet tgok ade yang dah kawin muda... hidup bahagia lagi...alangkah best jika aku tetttt.... gatai sat.... dis year ramai kawan aku yang dah mula membina masjid dgn pasangan masing2..alhamdulillah aku tumpang gumbira.... mmg manis habis tgok gmbar2 sanding dorang...mmg teruja dan terasa lah..... aduhai fuad stop thinking bout dat..tumpukan dulu pada pelajaran...hahaha..... * ubat hati sendiri... sepanjang malam aku duk baca blog dak dena bahrin n kak husna ni.... terbaik la blog dorang... bnyak cerita2 manis,pahit yang membuatkan aku teruja...hahah....ok la skunk set balik mind aku ni... fuad stdy betol2 dlu..dapatkan kerja yang bagus2.... bantu parents dlu then baru kawin...fullstopppp...

1 comment: