my world

Saturday, May 19, 2012

kemahiran insaniah.....

haish!! rajinya aku hari ni...dah 3 post ni...
hahaha..... saje jew ni coz kemalasan tuk stdy telah melanda diri....
al kisah aku telah ditemu bual oleh PPP kolej jati ni...
sal penilaian kemahiran insaniah la...KI singkatannya....
seriusly aku mmg malas nak pergi... setiap sem same jew dye tnye....
unfortunately aku masuk ngan my room8....kalau ikutkan aku mmg aku malas nak masuk ngan housemate ni t susah nak menipu...segan kot...hahahha..... tpi disebabkan aku orang yang first so kne lah masuk jugak ngan dia...hahah...time ppp tu soal aku...mmg aku malu kot... dah la jelas2 aku tipu...alahai..... tebalnya muka aku kat roomate aku.....ni jelah contoh sokln dye....
ppp: ceritakan serba sedikit pasal diri awak.....?
aku: time ok lagi... smooth je aku cter.... ketahuan yang aku ni menetap dikelantan...FYI sebelum room8 aku cakap luai ngan i coz mase first2 masuk bilik dye tnye aky asal mane...so aku ckp la yang aku asal pahang...hahaha..tpi aku akan ikut cara dye cakap...kalau dia cakap luar so aku balas la ikut luar...n vice versa,,,
soklan 2
ppp: apekah peranan awak sebagai warga jati....?
aku: saya selalu pergi surau** actually aku rase xberkait pon*** saya kol member2 bilik kalau dorang balik lewat agar saling ingat mengingati** tipu je semua ni*** saya adakan altenate tugas dalam rumah** ni lagi lah....menipu lagi** hahhaha.... mase ni lah aku tebalkan muka ...hahaha.... msti rum8 aku kata macam2 kat aku....haahaha...alah dye pon tipu gak.....hahaha
soklan 3
ppp: apekah isu semasa yang awak thu???
aku: mane lah aku thu.... baca paper pon mls.... kalau bukak fb ni juz thu nak chat n post sumting yang menarik je...hahaha....so aku kaci la isu sal dato sharizat tu...pasal NCOF...tu pon xabis....hahah...
yang kedua aku kaci pasal pilihan raya yang digembar gemburkan oleh pihak pembangkang...hahaha...** actually xde pon** hahhaa....












so moral of the story:
1~kne up to date la sikit pasal isu semasa,... awakan bakal memimpin negara kelak...
2~lain kali kalau ade ape2 interbiu...jangan masuk sesama housemate/room8...t senang kamu nak menipu...hhahaha

No comments:

Post a Comment