my world

Wednesday, May 23, 2012

lawatan ke jab metrologi....

salam wat ape???
haish...malas bebnor nak bukak blog minggu ni... xthu nape... mmb a bit bz kot....hehhehe
isnin 21 mei... kul 715 pagi lagi aku kuar dari hostel.... semangat nak g lawatan ke jabatan metrologi.
kul 8 kami semua bertolak ke jabatan tu... alah dekat jew..kat PJ.... ehh bukan putra jaya... tpi petaling jaya....
hahaha.... xsempat nak menikmati keselesaan dalam bas tut2 dah sampai...huhuh..... jab tu teletak bersebelahan dengan jab kimia n mahkamah.... first2 masuk kami dijamu makan pagi... pagi je taw.... lunch xde.....sedih,....
lepas tu dengar sedikit taklimah oleh pengarah dye... pompuan taw.... impress jap...sempat lah intai2 dalam bilik dye,.. mane tahu suatu hari nanti aku plak duduk situ... insyaAllah...hehe....then kami ke bangunan sebelah tu naik ke bumbung n tengok sendiri instrument tu record data.... woooooo panasnya.... maklumlah mase tu dah 11 pagi n kami berada dibumbung bangunan...bayangkan!!!! kawan2ku yang lain siap berpossing sakan ngan instrument tu tpi aku mmg xsuka bergambar coz...** biarlah rahsia** cewah.... semuanya tamat once dah dengar sedikit sebanyak ttg alat2 tu.... tanpa segan silu aku turun n masuk ke banguna yang first tu tuk menikmati air cond yang segar tu...hahaha..... sib baik mase tu xde la bnyak sgt orang yang lalu lalang kat situ...
** ni bukan gambar sebenar.... aku xsnap pic pon.... tapi macam ni la rupenya.....

No comments:

Post a Comment