my world

Wednesday, May 16, 2012

14 Mei 2012

salam semua.....
perghh ponat sikit la ari ni....
kelas sampai malam...lagi2 kelas osh...seriusly mmg boring gler....
semalam....14 mei... hari yang bnyak memberi aku erti bersyukur...
2 situasi yang mana benar2 membuka mata dan fikiranku agar bersyukurlah dengan ape yang ade sekarang...
sesungguhnya ade lagi orang kurang bernasib baik dari aku,,,, ya Allah terima kasih kerna telah membuka serta memberi kesedaran kepadaku agar bersyukur kepadamu.... mak selalu cakap bersyukurlah dgn aoe yang ade,,
mak selalu pesan agar berhemah jika mau bebelanja,... aku ade sikit tabiat buruk which is suka tukar2 handphone.... ntah lah aku sendiri pon xthu ape yang aku minat sgt lah kat hpone2 baru ni....
sekali tukar almost 1K la habis....membazir an...huhu...so telah hilang sedikit kehendak nafsu aku tuk beli tab ni....ak mula berfikir gne iman,,,,adekah aku benar2 memerlukan tab tu....instead of tab aku dah ade bb....yang bole excesss tenet kat mane2 pon...ape lah aku nak?????
bnyak lagi duit nak gne,.... t insyaAllah kalau sambung master nanti kne pakai duit yang bnyak kot....minyak moto, rumah sewa, yuran master n bnyak lagi...semua tu memerlukan duitt k....huhuh.....so hery...sedarlah diri ye....think of ur future,,,,,,

No comments:

Post a Comment