my world

Saturday, January 22, 2011

xPeRimEnT OrGaniC...

hahaha...ni cter time bt lab organic ari tu......aku mse first time jmpa lab instructor madam sh rahaiza mmg dah leh rase madam ni mmg besss gler... kali ni lab aku dah bt siap2 flow chat...dah full prepare la kate org..dah ready sgt la... xsabar nak bt xperimnt ni.... tpi hmpeh tol la.... ade je yang silap mse bt lab tu....xpuas hati tol la...ni la dkatakan OVER confident.....ade je orang yang aku tnya..azie.yan n winnie lah yang jdi mgsa aku...sib baik madam tu spotting..xlah garang sgt...sempoi je.... cm kmkn's nyer lecturer je.... even xperimnt tu xjadi cm yang di xpected tpi aku LALUI nyer dgn suka hati..... xde la tension sgt cz time lab bnyak karecter madam yang bt aku tergelak...hehehhe...ade saje yang dilawakkannya..... leh masuk raja rawak ni......;pe2 pon mmg slalu xcited nak bt lab yang lain....

No comments:

Post a Comment