my world

Friday, January 28, 2011

SaMpAi jUgA aKhIrNyA.....& JaNjI ALLAH pAsTi

wahhh...mlm ni ..malam jumaat...sok malam aku dah balik umah...amat2 seronok.... xsabar rasenya... tpi makin nak balik ni makin bnyak lak assgnmnt ni....semua subjek ade..huhu...kiranya cuti cm still lagi ade kelas pjj..hahhaha...
semalam aku ade terima mesaj yang mak kwnku, pak cik din meninggal dunia akibat sakit bengkak hati..takziah din..moga roh arwah ditempatkan di kalangan orang yang dirahmatiNya...amin...mmg sukar menerima hakikat orang yang kita sayang pergi buat selama2nya...aku pon pernah rase gak dlu..time abahku n my lovely aunty meninggal dunia... aku ase dlam toan tu mmg xbermakna buatku..setiap detik terbayangkan kenangan manis bersama mereka....din..aku harap ko tabah..bnyakan bersabar....aku thu ko seorang yang kuat semangat....
kalau aku ditempat ko...aku xthu cm ne la dunia aku selepas ni.... xdapat digambarkan...n xboleh digambarkan...huhuh...sedihnya... ya Allah panjangkanlah umur kedua ibubapaku...pliharalah mereka didunia dan akhirat..sesungguhNya Engkaulah yang maha Berkuasa...Amin....

No comments:

Post a Comment