my world

Friday, January 21, 2011

TaNgIsAn dALaM KeRiNdUaN....

wahhhh...malam ni mmg sunyi gler... lepas dgr2 ceramah dari laptop ni mmg rase sedih la..tajuk ceramah mmg semuannya berkaitan dgn rindu...huhuhu...mmg tersentuh smpai ke jantung lah....ingat lagi mse duk umah asyik je buli si comel umar ni.... kalau sehari x nangis mmg xsah..smpai mak kata dah la jdi babyseater umar...hehehe...aku la punca segalanya...bukan ape saje nak tgok dye nangis..hehehe...jahatkan!!!! skunk ni time duk u ni rase cm menyesal lak...knpa la aku ni suka sgt bt dye nangis....sesekali ade gak rindu kat gelagak dye...time tuk huhuh hujan pon turun gak lak tpi xlah selebat monsoon season..hehehe...dgr kata skunk dye xsabar nak tggu aku balik... lagi la aku btambah xcited nak balik...dh sebulan xjmpa...tuk hilangkan rindu kat umar aku ade la record dye nyer telatah mse cuti ari tu...ade la lam 5 copy..tu la pengubat rindu aku bt mse skunk...dlu slalu gak bt skype ngan dye mase dye duk umah mak aku...huhuhu.......

No comments:

Post a Comment