my world

Saturday, January 22, 2011

NaK bAsUh bAju kE xNi....

salam semua.... ingat pagi yang indah ni nak basuh baju... nak ambik kesempatan cz cuaca tgh baik ni...nak gne mesin basuh jati...bukan ape cz nak basuh selimut n tuala skali....baju xde la sgt cz tiap2 hari lepas balik kuliah aku terus basuh baju ngan tangan...mmg xsuka tangguh basuh baju ni...tpi ari ni lain sikit cz ade housemate aku ajak p jalan2....lau aku basuh baju n jemur sape nak nkgat lau hujan tutrun..huhu... masih dalam pertimbangan ni...xthu nak buat ape...nak basuh esok takot hujan n xsempat kering lak...lagipon dak2 jati ni mmg suka basuh baju tiap2 hari ahad..huhu...malas nak compete la...aku xsuka....hari ni besday my kazen auni maisara rizalman...heppy besday k...moga pnjang umur n murah rezeki...genaplah umur 3taon.... mak n kakak aku skunk ni tgh p smbut besday dye kot... ade bt mjlis sikit....wahhh   aku je xdapat nak ikut...dlu aku slalu pgi je mane parent aku ajak...xlepas peluang nak ikut.... aku suka ikut xpecially lau pgi umh sedara cz leh knl2.... kita kan dah generasi keberapa, lau xjumpa mse ni xthu la jmpa ble lak...tah2 yang selama ni aku bt jahat tu my relative jgak.heheheeh... so aku follow je mne mereka pgi....

No comments:

Post a Comment