my world

Wednesday, January 19, 2011

umarku cayang

dah hmpir sebulan aku xjmpa umar..huhuhu sedih tol la.... cm la keadaannya...makin petah berkata2 agaknya...makin nakal, makin besar dan makin cerdik..... ari tu ade skali kol mak...time tu umar ade skali... aku leh dgr dye ckp nak bcakap ngan abe ewi.... tpi mse mak kasi phone kat umar dye terus menangis dgr suara aku...alangkah sedihnya aku jugk ketika itu..aku pon dgn semena2 telah matikan kol tu..malu la lau mak thu aku sedih gak..hahha...dalam hati ade taman rahsidah k..awwawaw... sape yang xtersentuh lau ade kanak2 yang amat2 kita sayang n dah lme xjumpa menangis ble dgr suara kte, kanak2 yang aku asuhkan time cuti sem 1 bulan setgh ari tu... setiap hari asyik bermain dgn dye je.... ...bertapa rindu dkat aku..aku pon amat2 rindu kat umar... rindu akan kenakalan dye...suka buat dye menagis cz aku suka tgok muka dye time nangis...sgt cute..dah la putih...kalau time nangis  muka jdi merah..huhuhu.....





  








ni lah dye sang pujaanku..ummar yazid

No comments:

Post a Comment