my world

Saturday, March 15, 2014

@ konvo time.....

Salam semua…
Wah dah berhabuk blog aku ni… ni baru ade masa nak update…
almost 4 bulan pas konvo baru sebok nak update bagai kan…hahhha
Alhamdulillah im officially graduated from University Teknologi MARA (Uitm) in Bachelor (Hons) science Chemistry.
Alhamdulillah segalanya berjalan seperti dirancang.
Cuma sedikit kesedihan melanda la coz my parents xdapat hadir.
So hari tu aku sorang jew la terkapai2 dalam lautan manusia yang sedang bergumbiran sakan…
Huahuahua boleh rasa lagi betapa sedinya waktu tu(sentimental jap)
Tapi xmengapa segalanya telah tersurat dalam qada dan qadarNya….
 Ni la Antara gambar2 kesedihan gua masa kat DATC tu..ahahhaha
Selamat menjamu mata…..


inside dewan DATC
mewah kan...
bangga boleh masuk sini


 jejaka AS202M
from left: firdaus.gua,mus,anuar
gua n firdaus

bunga pinjaman...huahuahua
alhamdulillah officially graduate

No comments:

Post a Comment