my world

Thursday, January 3, 2013

jujur aku jatuh cinta....


Salam semua…

Alhamdulillah….tahun 2013 dimulakan dengan kisah gembira…
Tahun 2013 ni maknenya umurku dah 22 tahun… dah cukup mase
Bagiku untuk memulakan langkah tuk membuka semula lipatan
Hati yang pernah kutanam sedalam2nya itu…Alhamdulillah….
Semoga dengan pengalaman yang lalu aku aku jadikan pengajaran untuk
Mencintaimu…wahai umairah……
Aku sudah mulai minatkan seseorang..ya Allah sungguh indah perasaan yang
Kuraskan ketika ini…hanya Allah saja yang tahu bertapa bercahaya dan indahnya perasaan ini….
Ku terpesona melihat keayuan dan kesopan dia berpakaian…sesungguhnya tidak ramai lagi
Gadis sekarang ni yang mempunyai ciri2 tersebut…oleh sebab ciri tersebut la ramai lelaki yang mahu
Mendapatkan cinta dari si dia tapi malangnya sidia masih lagi menolak disebabkan sidia masih lagi
dalam mood study… arghhh …persoalannya disini… “layak ke aku nak memiliki cintanya yang bersih
tu” argg risaunya… malunya nak meluahkan kata2 cinta….wuuuuu…… ya Allah…jika jodoh aku
bersama maka permudahkanlah segala urusan kami… dan jika dia bukan jodohku maka gantikan
dengan yang lebih baik… sesungguhnya aku yakin dengan janjimu “ lelaki yang baik diciptakan bagi
wanita yang baik” tapi sesungguh aku tidak sebaik dan sesempurna manapon…tapi akan cuba
menjaddi sebaik2 ketua keluarga dan pemimpin keluarga….  Ya Allah permudahkan segala urusan
kami… sesungguhnya padaMU lah kami meminta….JUJUR AKU JATUH CINTA…..


No comments:

Post a Comment