my world

Thursday, January 3, 2013

@ final exam sem 5

subhanaAllah..... Alhamdulillah.....Allahuakhbar......
alhamdulillah... syukur padaaMu ya Allah....
hari ni merupakan first paper aku...
hari ni 3 jan di HEA324 jam 9-11 pagi...
paper EVT422/574...
alhamdulillah aku dapat jawab dengan jayanya...
first2 buka kertas exam tu...mmg segalanya dan bermain dikepala...
alhamdulillah berkat doa mak dan bantuanMu ya Rabbi serta
usaha aku yang sikit ni.... segala jawapan bagi semua soalan udah ade dalam kepala
dan tunggu pengawas peperiksaan tuk cakap "kamu boleh mula menjawab
je"hehehe,,,, bukan nak riak tapi nak kongsikan pengalaman yang sebelum ni aku xpernah dapat pon....
ni mungkin coz pepagi lagi pagi tadi aku kol mak suh ak doakan mase aku nak exam tadi...
alhamdulillah.... setengah jam bermula...then aku dah pon siap menjawab kesemua soalan...
masyaAllah....ape yang aku taip ni... seakan2 tangan aku ni tulis jew ape yang otak create....
nak kuar pon agak awal... nanti ape plak lect cakap especially my SV tu.... xpe la buat semakan jew lah...
setelah sejam menjawab aku tgok dah ade ciri2 mereka yang dah siap nak keluar awal dri dewan... so aku ape lagi.... tengok winni yang dok depan aku tu dah berkemas nak kuar aku pon turut sama la kuar...
Alhamdulillah leganya... sekarang ni hanya padaMu ya Rabbi aku bertawakal.....
semoga sem ni tercapailah hajatku tuk dapatkan ASM....
 tu jew la pengalaman tuk hari pertama exam.... ade lagi 3 paper....
5 hb 17 n 21 hb..... haish.... now fokus kat advance organix plak lah.....

No comments:

Post a Comment