my world

Friday, January 18, 2013

@ jan 2013


As salam semua….
Alhamdulillah… hari ni 18 january 2013 dah….

Semalam baru jew selesai satu paper yang bukan dari bidang kimia….subjek OperationManagement…. Oh

 lamenya gap yang aku hadapi ni…almost 12 hari after 2nd paper ri2… kesempatan yang ado ni aku telah 

memanjangkan kake pulang ke rumah… wahhh bestnya… cm macam abis final dah… sampai jew area kb

 tu… mmg segala tension pasal exam ni dah lenyap bagikan dipaddaam oleh angina kesegaran bandaraya islam kota bharu…cewahhh….

On 3rd of January tu was my first paper..subjek evt…. Alhamdulillah la…sokaln semua seperti diduga….dah lebih membanggakan aku..ramai student yang kuar after sejam jawaab soklan..wat the good u r!!! aku pon

 kuar cm dorang gak…abis dah selesai jawab buat ape lagi nak tggu kan…buang mase jew….hehehe...dear madam azura yang comel tu…moga2 saya lulus dengan cemerlang lah ye…. Disini saya nak buat satu pengakuan…  suara madam mmg terbaik..best jew bil dengaar madam ckap… tu yang saya suka masuk 

kelas madam tu..heheh….. jangan marah eaaa…!!!!
On 6 of January tu was my 2nd paper…paper advance organix….haishhh…. boleh dikatakan ok jugak la soklan dye… aku boleh bagi 7/10 rating tuk soklan tu…. Alhamdulillah I was done it successfully…kihkihkih*poyo jew* aku dah cuba buat yang terbaik…. Mintak2 la prof faham ape yang aku tulis tu…. Moga2 lulus dengan cemerlang..amin….. haaaaa lepas pper advance ni la aku balik umah….hehehe….. nak tggu opm ni lambat agy…so aku balik la KJEAP 6 hari jew taw…mmg dah taw dah kalo aku balik ni mmg kompen gigit jari aku mmg xkan stdy…tapi xpe lah adat belajar mesti la kne bawak balik la sikit nota2…. Hehehe… so mmg aku wat balik nota tu…tapi dengan rapi cm tu la plak notta tu sampai kat SA…hahahha…..duk umah mmg bnyk dugaan….time nak stdy time tu la cter best…lagipon aku bajet sempat kot nak stdy dalam mase 2 hari nanti…yup mmg betol2 sempat….
17 of January…my 2nd last paper…. OPM… haishhh subjek bukan kimia lebih nebesnya dari subjek kimia… nak kne hafal bnyak giler… haishhh..opm o opm…. Kau menduga ketajaman akalku….kurasakan yang aku daah betol2 sedia tuk opm ni tapi…..sehingga la hade kelass tambahan sehari sebelum final… baru aku sedar bnyak lagi yang aku x baca… ehh kejap….bukan saja2 xbaca  okayyy tapi xtahu yang topic tu masuk jugak…al maklum lah sem ni beta bnyak kali ponteng klas OPM… so pesan tuk kamu2 diluar sana jangan sesekali ponteng kelass ye…..hehe…. so lepas balik dari kelas tambahan tu barulah aku strive bersungguh *yeke* tapi……hampeh sokaln yang part calculation tu aku xingat…kwang asam betol la….lagisatu… point semua ade tapi tang nak explain tu aku xtahu nak wat cm mne,,,so kebanyakkkan yang ade explain tu  mmg aku bantai gila2 r..heheh…sory sir… moga2 saya lulus ngan cemerlang….

Arghh last paper on 21st ni…lambatnye… orang lain dah balik dah..siap boleh makan masakan ibu dah…yang buat aku bengang ni…asal la budak akaun tu awal gler abis…rumate aku mase sem 2 tu abis 13 hb lagi…arghh x adil betol la FSG ni…dorang boleh lelama cuti kat umah.. aku!!! Huhuhuh….kuharap paper last ni tidaaklah mengecewaakan aku dan kawan2ku yang lain….kan2…
Opsss lupe nak ckap aku balik 22nd ni…kihkihkih…x sabarnye nak balik…. Balik waktu pagi plak tu…x pernah aku sampai kb waktu pagi… seronok plak…. 




No comments:

Post a Comment