my world

Sunday, October 21, 2012

@ cintai Rasulullah....

salam alaik....
alhamdulillah.... syukur padaMu ya Allah...
akhirnya piala malaysia menjadi milik negeri terchintaku...KELANTAN DARUL NAIM...
im proud to be kelantanese...
bendera kelantan berkibar megah di tengah2 bandaraya shah Alam...ya Allah semangatnya ereka semua nak
tgok bola... bagus3...org kelantan mmg fanatik bola...hehe...
semalam ada 3 event penting kat Shah alam ni.semuanya diwaktu yang sama....
-kuliah ustaz azhar idrus di masjid negeri SA
-cintai Rasulullah di PI uitm
-bola final....
alhamdulillah aku terbukak juga nak memilih yang no 2 tu...
aku dah bersiap kul 6 lagi tapi disebabkan hujan yang lebat so aku postpone nak pi
lepas magrib...alhamdulillah sempat jugak aku dengar dan sama2 selawat ke atas junjungan Nabi Muhamad tercinta...
berada dalam golongan ilmuan dan adik2 tahfiz ni membuatkan aku berasa begitu kerdilnya diriku....
agak jao aku ketinggalan daripada mereka....
bacaan mereka yang menusuk qhalbu itu mmg membuatkab daku menitiskan air mata...
ya Allah untungla mereka kerana dipilih menjadi pemuda yang menegakan agamaMu...
terdetik dalam hatiku...bilalah aku nak jdi macam mereka....bilalah aku nak mempunyai keyakinan diri seperti mereka....memperdengarkan alunan selawat dengan merdu dan tenang....
ya Allah....berikan lah daku kekuatan seperti mereka... sesungguhnya daku mmg ingin menjadi seorang hambaMu yang patuh akan ajaranMu....


No comments:

Post a Comment