my world

Friday, October 12, 2012

# niatku untukmu.....


Hatiku terdetik:

Ya Allah setiap kalu aku jejakkan kakiku ke masjid negeri shah Alam.hatiku berbunga nak bawak mak n abah aku kesana nanti…melihat keindahan rumahmu…sesungguhnya amat indah ciptaan manusia yang telah diberi ilham olehMu… aku jugak mau bawa mereka ke Icity..biar mereka dapat rasakan pengalaman berada di kawasan berlampu… ya Allah setiap kali aku masuk ke DATC jugak hatiku terdetik sedemikian… ya Allah berikalah kesempatan padaku untuk membawa kedua ibubapaku melihat hari bahagiaku memdpat segulung ijazah…huhuh….ya Allah semoga hari kenanganku dapat kusemadikan bersam kedua ibubapaku yang techinta…. Bahkan aku juga nak bawak cdah n family datang ke majlis konvo aku… biar semua orang aku sayang ade bersamaku… ya Allah hanya padaMu aku bermohon…


pandangan luar DATC

dari dalam dewan DATC


No comments:

Post a Comment