my world

Tuesday, July 3, 2012

#3 enviroment...... F6 1415-1615


Salam semua…
Alhamdulillah segala puji pertama tamannya dan selama-lamanya hanya padaMu ya Allah…
Hari ni 3 julai already… aku baru je abis payper environment… ya Allah sumpah aku rase cm xtahu ape pon…kosong jew harti ni once jawab soalan tu… hanya beberapa soalan jew aku dapat score dengan jayanya... YA Allah segalnya aku bertawakal kepadaMu…aku telah lakukan usaha dengan sebaik mungkin daan segalanNya terserah padaMU… semoga aku dapat result yang cemerlang tanpa sebarang subjek repeat…InsyaAllah… ya Allah sesungguhnya Engkau lah maha mendengar lagi maha memahami….hatiku kini rungsing dan takot… ya Allah hnya padaMu aku terserah….janganlah kerana dosa2 ini Engkau menghukum aku dengan result nanti…nauzubillah… ya Allah sesungguhnya engkau maha pemaaf lagi maha mengasihani….
YA Allah aku mohon dari lubuk hatiku yang paling dalam…. Bagilah aku dapat result yang cemerlang tanpa sebarang kes2 yang xdijangka….ya Allah sesungguhnya Engkau maha Berkuasa lagi maha mengetahui…hhhhmmmm takotnye akuu….
Tensionku ditambah lagi once one of my classmate yang jd jpk tu cakap kad xtvt akuu xde…MasyaAllah ape lagi ujian bagiku ini….Ya Allah adakah ujian ini hanya sementara dan hanya menguji keimananku kepadaMu… YA Allah aku redo…sesungguhnya engkau maha mengethui…Ya Allah permudahkanlah akan segalanya….aku mohon ya Allah…. Bantuilah aku dunia dan akhirat….
Ya Allah tensionnya aky buat mase ni….nak jugak balik jmpa mak…nak peluk mak….hilang jugak stress aku ni… ya Allah sesungguhnya hnya Engkaulah yang mengetahui bertapa tensionnya aku mase ni….
Dah xleh nak type dah….buntuuuunyeee…..YA Allah permudahkanlah akan segalanya…amin….


* abis aku conteng kertas ni coz gerammm sgt**

No comments:

Post a Comment