my world

Friday, July 6, 2012

+ sincere from my heart +


Salam semua…
selamat pagi….awalnye aku update blog hari ni…skunk kul 1 pagi tu…. Bukan sebab xlena nak tdo tpi nebes esok ade exam financial…aku stop dlu stdy coz dah saturated dah…pagi sok sambung sikit….examnya petang dunk…3 jam lak tu…haishh…..mintak2 la aku dpat jawab dengan jayanya…aminnnn….
Haishh lari dri topic jap….yang aku nak kongsikan ialah… begini ceritanya tadi aku chat ngan kak aku…alah the only one my luvly kakak tu…. Dye habaq suh aku p survey BB… dye nak beli lah katenya… al maklumlah takot2 murah kat sini…bnyak pulak prbndinganya kan…alah kat PAS je tuuu… so aku dengan xsdarnya type macam ni “alah asyik suh survey jew..xjugak beli2astafirullah…ape kau dah cakap ni….mie maafkan daku ye…. Lantas chat tergendela sekejap… ekoran line tenet kot…then dye balas balik…
Ang xpa lah…duit asyik datang bergolek ja…xpayah susap payah kerja….aku ni kalau nak beli sesuatu mesti kerja keras dlu… ang xrasa ape yang aku rase…. Ya Allah bertapa syahdu n sedihnya aku menbaca ayat tu… bersalah pon ade… ye lah….FYI aku semua aku nak boleh dikatakan semuanya aku dapat… nak beli laptop baru aku dapat, nak beli hpone baru aku dapat, nak beli moto pon aku dapat, nak pasang air cond kat bilik aku dapat…. Semuanya aku dapat…mane xjelesnya… kalau aku ditempat dye…100% aku jeles n may be xsekuat hatinya menanggung.. once baca ayat tu…rase bersalah sebesar2nya pada mie… xterniat nak lukakan hatinya…. Ya Allah ape yang telah aku lakukan….mie maafkan daku… insyaAllah daku xkan lupe diri…ape yang daku dapat insyaAllah akan daku kongsikan padamu… akan ku perjuangkan hak bagimu…tunggu je lah… rezekimu insyaAllah bakal menjelma….i so sory ye…
***moral of the story:kekadang mulut?tangan lebih cepat dari otak….pikir habis2an dlu sebelum cakap coz kerana mulut badan binasa….…..
I luv u mie…L

No comments:

Post a Comment