my world

Tuesday, July 10, 2012

# OSH F6 9-11am


Salam semuanya….
Hangpa duk buat ape….alhamdulillah hari cheq baru ja abis paper OSH….
Alhamdulillah semua jawapan boleh dikatakan dalam kepala…. Ni semua berkat bantuanMu ya Allah… setengah pertama aku dah selesai jawab semua soalan tu…waou….hebat kan….tapi xthu la hasilnya nanti…hehehe…mintak2 A + la ye…
Hmnnn hari ni…10 julai….means that lagi 4 hari nak balik **tu yang penting**n lagi 4 hari jugak la nak kne hadap last paper which is Dr spectro.  Esop…aku akan rider ke nilai…nak simpan motor kat sane…almaklumlah malas nak ntar balik Kelantan coz cuti pon pendek je kan…huhu…so instead og balik kb baik aku simpan je kat umah kak ni…lagipon dekat jew…dalam sejam kalu rider 80km/j..heheh**pengalaman olz….
Balik je exam tadi aku terus ke PAS…nononono…bukan parti islam semelaya tu la….tapi Plaza Alam Sentral tu. Aku pi dengan harapan nak beli ape yang aku idam2kan tu…malangnya tempat aku biase park moto tu ade pegawai MBSA sedang mengankut beberaapa biji moto…. Kecut perut dibuatnye…. So aku batalkn saja la niat tu…lagpon tertiba jew aku rase cm xde faedah je beli menatang tu….hahaha….kasaq kan!!!
Ride la balik kolej… sampai kat kolej aku kol mak… then ckap kat mak yang aku nak beli menatang tu…mak kata “kalau nak beli baik hery belikan dye buku2 pelajaran”hahah aku pon dengan lantas menyampuk…mak org bukan nak belikan tu dia la… org sendiri nak main…hahaha…mak dengan spontannye gelak…laaaaa ingatkan nak kaci kat umar….hahhaa…. mak ckp ikut suka hery la…. Tpi tg belikan umar tu buku2 pendidikan ye… .
So lepas zohor aku pi balik la PAS tu….taik punya abang tu…. Mende yang aku nak beli tu dah naik regaa…. Ari sabtu aku pi ngan pejal dye cakap rm80 jew…skunk dah rm 90…biar beor abang ni…. Suka hati ala abang…menipu sangatkan…..padam muka…aku xmoh beli…baik aku beli kat kb jew…lagi murahhh…huhuh…menipu hidup2…no wonder la kedai dye xlaku….asyik menipu jew keje…haishhh tension aku….hmnn xpe lah….beli kat kb jew….
Aku pon ke PKNS…. Nak cari buku tuk si umar ni….hmnnn xde la plak…nampaknye semuanya kne beli kat kb lah ye… kat shah alam ni harapkan bnyak mall jew…tpi barang semuanya yang lame2 dan xde pilihan…huuhuh…. Dalam meneroka PAS n PKNS tu hatiku masih lagi ingat moto yang aku park kt tasek tu…mintak2 la xde MBSA….alhamdulillah motoku masih selamat….tq Allah….
Kat shah alam ni….nak g mall pon susah…xde parking tuk moto..yang ado hnya tu kereta…. Dan tuk motor hnya ado kat sacc…t upon berbayar…..berkire btol la org Selangor(baca macam madam nesa) ni…

No comments:

Post a Comment