my world

Monday, December 19, 2011

final exam is around

alhamdulillah aku dapat jugak habiskan sem ni....
pelbagai cabaran dan dugaan telah kutempuhi sepanjang berada disem 3 ni...mungkin inilah baru betul seorang mahasiswa....perkataan mahasiswa ni amat memberi semangat dalam hidupku....
next 2 week dah mula final....persiapan xthu la cm mne??? jiwa n raga ni rase kosong sekosongnya....takotnye aku nak hadapai semua ni.... kalau diimbas balik semua test n quiz sem ni...xde satu pon yang ,encapai specifikasi....semuannyaaaa hannnccuuurrr....huhu....setiap kali lect nak kaci kertas quiz or test hati ini selalu terdetik ya Allah berapalah markah aku kali ni.... sebaik terima jew kertas tu...masyaallah rase cm nak nangis kuat jew....kalau aku sorang jew lam kelas tu nescaya mmg aku nangis...teruk sgt markah test kali ni.....ya Allah bantulah aku... org mmg nampak kita senyum jew time dapat mrkah test tapi disebalik senyuman itu tersirat rase pedih yag amat mendaplam....hanya Allah dan aku jew tahu betapa sedihnya waktu tu....
cm mne lah nak face ngan final exam ni.....nampaknya aku btol2 kne struggle habis2an ni....no more leisure time....yup aku kne berubah, kalau kita xberusaha mana nak dapat kejayaannya....alhamdulillah aku dah mula bersemangat....ya Allah bantulah daku dalam setiap urusanku...amin.....

No comments:

Post a Comment