my world

Tuesday, March 29, 2011

kEpAdA sEsIaPa YaNg TeRaSa DgnKu....

ape yang lain??nape semua kata aku lain???? tu la persoalan yang buat aku bingung...tah nape sejak akhir2 ni aku selalu diajukan soklan sedemikian..... aku pon sendiri xmengerti kenapa ianya harus ditujukan kepada aku...setahu aku, AKU mcm biase je....happy go lucky je....cuma akhir2 ni aku jarang duk berbual ngan dak2 pompuan..bukan sombong tpi xthu ape yang nak dibualkan....t lau silap kacau la dikata lak aku ni menyebok je...so aku ambik inisiatif tuk xmenganggu atau berborak ngan sape2 lau xde modal tuk dibicarakan....tah sejak masuk bulan march ni..hati aku asyik risau je...exam is around tpi preparation hampeh....xpecially mkt...samapi satu tahap aku rase xmoh lgi baca mkt yet kne paksa gak baca cz tu lah salah satu contribute tuk result aku t..huhuhu... mase sem 1 dlu xlah aku rase cm ni.... tpi sem ni...mmg betol2 rase cm susah je semua subjek... mb ni la punca aku jdi cm tu..hormone imbalance kot,tpi bukan period k!!! hehehe....so kepada sesiapa yang mnganggap aku sombong OR ape2 lah.... aku nak declare ni "aku MasiH terunA"hahaha...xde lah...aku nak cakap yang aku cm biase je...cm dlu2 kale.... tiade ape yang berubah.... masih seperti dlu lagi.....TAPI.... lepas dgr pengakuan azi n kawan2 ari time lab organic aku jdi bertambah segan tuk tegur n berbual ngan dyorang semua....tah lepas kejadian tu timbul lak satu perasaan yang mmbuatkan perasaan segan yang selama ni terkubur timbul balik dgn energy yang paling tggi...xthu nape....so skunk ni aku juz senyum2 je lah kat dyorang.....nak tgur malu..huhuhuhu...biarlah mse yang menetukan ketidak seganan aku ni...... so pe2 pon aku mntak maaf k kepada sesiapa yang ade terasa dgn aku.... wish u all the best in final...insyaalah.....

No comments:

Post a Comment