my world

Tuesday, March 29, 2011

sEsEkAli JuMpA aMaT mErIaH.....

Hye oulz.....

Dh lme xcoret2kan...huhuh.... bz la sikit even lab dah habis pon tpi lab report still berlambak..... mane xnye skali kne ntar dua..huhuh...

Ari tu 17 hb march balik umah...mmg seronok gler la...mak n kakak ade prepared bufday dinner...hmnnn mavouless.bt kat umah je la tpi mmg grant gler r...aku mmg btol2 terharu lah.....tq mak,abah n amy.....rupanya mak n amy dah lme plan nak bt bufday dinner ni...dat y la xsabar aku nak balik..haha.... antara lauk2 ialah ikan siakap masak air asam....udang celup tepung,tiramitsu cake,sayur campur n ayam masak telur...hmnnn mse type nip on masih tersa lagi kelazatannya.....air asam tu aku suh mak simpan even tgal sikit agy cz aku mmg tergila2 akan air asam tu...be4 ni aku bukan suka sgt makan ikan air sam..tah nape lak yang ni jdi addicted btol2.....rase dye mmg lain gle...aku balik 4 hari je..tu pon ponteng 3 kelas...satu kelas psi hari jumaat pgi n dua kelas pada hari isnin pagi...hahahah...sanggup ponteng kelas semata2 nak balik umah...jumpa kkeluarga...wawawa....yang join aku balik ialah barakah,mira n hanis....sib baik ade teman nak balik....segan gak ponteng kelas soranga2.... kami balik pon tuk tujuan yang baik2...HOMESICK!!!! hahah....
Tarikh kami balik umah tu lak kena ngan tarikh perjumpaan pelajar ipta/s dgn dato Pa..so xde la nmpak sgt balik kerana rindu kat umah.....panadai aku cari tarikh balik.....so cikgu2 ingat kami balik semata2 jmpa dato Pa la......pe kejadahnya nak jmpa dye...lau boleh balik gne tiket free nak jmpa dye pon aku nak balik umah je.... boleh balik free...jimat duit..hahah....so skunk ni aku dah kat kolej.... tggal lagi 3 mggu tuk final exam...Ya allah bantulah hambaMu ini....insyaalah aku dapat jwablah soklan2 exam nati agar aku leh dapat dekan sem ni..amin...mudah2an dgn izin Allah.....so skunk ni aku dh ngantok....rum8 aku pon tdo nyenyak tu..... ape xnye skunk dah kul 1.24 pgi...hari sabtu 26 march...pgi sok ade kelas pengurusan jenazah n malam tu lak ade test..mudah2an aku dapat bt dgn jayanya......amin..... k lah slamat malam...byeeee.....

No comments:

Post a Comment