my world

Tuesday, March 1, 2011

dAh Lme xupDat bloG......

pe lah staff kolej jati ni.... aku pasang lagsir dalam bilik pon dye suh bukak..huhuhuh...dah la marah cz alihkan tmpat sidai kain....lau xalihkan kat bawah kipas mne nak kering kain ....dh lah umah aku duk tgh2..ne ade tempat nyidai kain....sedih tol la.....langsir aku habis dye suh buang....pe kejadahnya tu....bukan menganggu sesiape pon..kami mahukan lebih privacy... tmbahan pulak bilik lagi la nmpak cantekkk...pe darrr....satu lagi sal alatan letrik...aku tnya lain dye jwb lain...kan susah tu...aku tnya mcm ne nak dftar yang baru..sye cakap kne de stker..huhuh...misundestanding tol la....so lepas ni aku xkire aku pasang gak langsir lepas ni...pe aku peduli....buka menyusahkan sesiape pon....dah hmpir dua builan bru nak start check bilik..huhuh.terbantuk aku nyer update blog mlm... kan dah lari tajuk...aku ingat mlm ni kisah rindu kat kazen..tut2 dah out of topik...heheheehni semu cz cik PEKAN n da geng la ni......

No comments:

Post a Comment