my world

Saturday, March 12, 2011

mULakAn MarCh DgN KecEriAn....

hmnn...dah lme xudate blog...bz cikit skunk ni..... cter bnyak nak luahkan tpi xde mse nak type...ye lah lau hujung mmgu tu hnyalah spent time tuk bt lab report jew...huhuh... alhamdulillah skunk ni lab  dah smakin kurang dari 4 lab kepada 2 lab...2 lagi are alaytcal n physical chem... tpi next week physcal chem nyer lab dah nak habis...huhuhu...lagi la btambah mse tuk berBLOGS..heheh...bikannye kate nak stdy ke..huahuahua...ni la masalah aku skunk..... lau de bnyak mse terluang xthu lak nak bt pe....btol la manusia xpernah puas dgn ape yang mereka ade..huhuhuh... bess lau dikenang2kan mse lab akhir organic ari...madam kurang r sikit marah..bnyak bt lawak ade lah...huhuhuh......mb cz dah lab akhir kot.... kte org pon pe lagi ambil kesempatan tuk berpossim2 lah...as u know kteorng ni satu kelas mmg gler possim....even mse matrik dlu pon aku dapat geng yang gler possim...mean satu kepala ngan aku lah..huhuh.... semalam 11.3.2011 ade beritan tang gempa kat jepun.,..ade tsunami besar berlaku...ya Allah amat takot aku tgok vedio amator semalam..... lau jepun kne...mean negara malaysia timur jgak akan kne xterkecuali tenggara pahang n timur tgganu....uhuhuh....Ya Allah selamatkan keluargaku khususnya dan umat islam lain amnya..... lindungilah mereka semua dri bala bencana ini.....sesungguhNya engkaulah Maha mengetahui akan segalanya.... semalam aku ade kol mak...rindu la kan..suh mak bejaga2...aku pon xtenang duk sne...asyik duk pkir kat umah je...huhuhu...mudah2an semuanya selamat,.....

No comments:

Post a Comment