my world

Monday, April 4, 2011

BuLan DimanE seGAlanyA BerMuLA....

dah msuk bulan april...
qbulan yang ade ucapan gud luck n jihat tuk final...
bulan yang amat2 bz bagi seorang pelajar uitm khususnya asb2km...
bulan yang mne semua lab n test dah beransur habis...
bulan yang mne akan diketahui markah carry mark....
bulan yang penuh dgn dugaan tuk aku dan kawan2...
bulan yang mane menduga akan ketumpuan aku dalam kelas n kefahaman aku dalam sesuatau subjek tu....
bulan yang mne diakhirnya ada final exam yang amat2 aku takotkan..
bulan yang mne diakhirnya akan ada ucapan selamat tinggal sem2..
bulan yang mne akan ade ayat selamat tggal kwn2ku asb2km....
bulan yang mne ase ayat jumpa lagi di sem 3...
bulan yang mne memberi aku semangat yang berkobar2 tuk balik jumpa org2 kampung...
bulan yang mne bermulanya kisah hidupku sebagai seorang pekerja...
bulan yang mne aku akan melakulkan pekara yang aku blum pernah buat dlm hidup(bekerja).....
bulan yang akan memberi kesedihan kerna semua rum8ku dah balik awal dri aku....
bulan yang mne aku akan duk sorang2 dlm bilik ni sementara exam habis.....
dan bulan yang mne aku selalu memohon akan kejayaanku dalm final nanti.....


sesungguhnya pada bulan april ini lah stressku meningkat naik.......
Ya Allah bantulah aku dan kawan2ku dalam menghadapi dugaan n cemerlangkanlah kami dalam final exam sem 2 ni...sesungguhnya hanya padaMu tempatku memohon....

No comments:

Post a Comment