my world

Sunday, April 10, 2011

hari2 terakir disem 2 bersama housemateku.....

hurm.... hari ni dalam sejarah..aku telah dipakse olah housemate tuk kuar jalan2 bersama.....selama ni dh banyak aku tolak twran dyorang...kali ni pon ingat nak tolak...tpi sedih lak tgok muka mereka yg beria2 nak aku join...sebelum tu...tah nape housemate aku kali ni...semuanya baik2....amat menitik beratkan soal pergaulans sesama roomate...aku n roomate aku skunk bukannya ramat sgt...dlam bilik kami hya ade bunyi derusan kipas,lagu or ceramah ustaz kazim....aku xbrape ramah la dgn si izat ni....lau nak dicomparekan dgn roomate aku yang dlu.....zul tu tiap2 hari ade sje je cerita yang nak dibualkan....huhuh...cerita ttg keluarga la,cerita ttg pelajaran la....ade gak cerita ttg makanan popular negeri msing2...huhuh....tapi ngan izat ni,,,aku rse lain sgt nak bcakap2....mb cz dye dak matrik aku dlu kot then dye lak bdak akaun...so agak janggal nak berbual.....xthu tajuk ape yang nak dibualkan...hmnn cerita sal kebersihan ni...kali ni semua ahli rumah terlibat..... abang2 senior bilik C tu siap sapu sekeliling ruang agy......aku pon join gak...bersihkan kipas...si izat lak sapu dalam bilik....so suasana  cm ni susah nak cari dalam keadaan skunk....even mse aku sem 1 dlu pon xde bt keje2 bersih umah ni...huhu.....so kali ni aku bersyukur la dapt housemate cm ni.... baik.... caring.....semua ade task sendiri.... selesai semuanya keje so dyorg mula ajak aku kuar p jalan2.... aku bukan suka jalan2 ni....better duk bilik lagi suke.... leh tdo...rehat2....tpi xterdaya aku nak tolak..so aku poyilah.....first kami p sek 18...p kedai cenderahati...bnyak gak barang2 yang cntek kat c2..aku pon beli gak topi tarbus baby....cantekk!!!!!.....then kami ke padang jawa...first time pg sne....bukannye ade ape pon..... PC lagi bagus...hahhahhaaa....singgah kat kedai makan tepi jaln..aku order nasi ayam..huhuh.hampeh tol la...sup xsedap....dah la nsi tu ade nyamuk...ayam lak keras...huhu...nasib2... dat Y la aku xsuke makan kat kedai2 tepi jalan ni...bukan nak riak....tpi most kedai tepi jalan ni xbrape bersih...huhu...kwasan dye pon kotor.....SABOoo je lah...then lepas tu kami pon balik...even sekejap je tpi mmg seronok kuar bramai2 ni....

No comments:

Post a Comment