my world

Sunday, November 18, 2012

@ spring season....


Salam alaik semua….

Alhamdulillah segala puji bagi Allah tuhan sekelian alam…aku merafak syukur padaMu ya Rabbi…..
Hmnnn……

Hari ni hidupku penuh dengan rasa kejiwangan…. Segalanya yang kurasakan semuanya akan berkisarkan tentang cinta…haishhh….ntah kenapa tertiba kumainkan lagu2 cinta, ku baca surat2 cinta zaman sekolah dahulu yang masih tersimpan rapi dan jugak ku tonton filem2 cinta seperti ombak rindu dan tiada yang kedua yang mana dah muak dah kalo nak ditonton lagi…. Arghhhh kurasakan hari ni taman dihatiku telah masuk musim berBunga dan ianya sedang mengembang mekar sekarang…huhuhuh……

Aghhh…. Aku dah dewasa…perasaan tuk patutnya wujud walau sekuat mana pon aku cuba tanamkan dilubuk hatiku…bukannya belum bersedia tapi aku seakan takot kisah lama berulang kembali… waduhhh sakit doe… hanya Tuhan jew yang tahu…. Bayangkan  first sight love yang sama2 kita semaikan dengan kasih dan sayang tu telah putus dengan tertiba… haishhhh sape yang pernah alami semua ni akan tahu bagaimana peritnya hati ni…wuuuuu…xpe …lets bygone be bygone…..:(  sesungguhnya aku yakin semua yang berlaku pasti ade hikmat dariNya….

Ok back to real world….

Yup.. x dinafikan m ready for the second but…… aku harus membuat pilihan yang bijak…pilih kerjaya dahulu then baru boleh piker sal nak tanggung “anak orang”..cukup kewangan,cukup ilmu didada, ade keyakinan tuk memimpin then barulah ku bukakan seluas2nya pintu hati tuk menerimamu…sekarang ni biarlah kita terus berkawan dan berkawan…. Selagi tiada ikatan kita bebas lakukan hal masing2…ye dok…kalau dah ade ikatan ni susah, x kol sehari dah merajuk, nak kuar ngan kengkawan pompuan yg lain pon cemburu..hahhaha…and for U andai kata jodoh maka bersatulah kita dengan ikatan yang sah...dun worry…..

No comments:

Post a Comment