my world

Friday, November 16, 2012

@ kekasih barukuuu....


Salam ailaika….
Haishhh lamenya xudapate blog ni…..haceeemmmm dah berhabuk dahhh….

Hari ni 15 november..genablah 6 hari kita berpisah…. Kurasahkan amat2 sedih bila mengenangkan dirimu yang cute dan kecil molep itu…. Walaupon pada masa yang sama aku dah ade pengangti tapi ianya tidak sama dengan ape yang kamu telah berikan padaku dahulu**ayatjiwangjap**hasihhh….sesungguhnya aku masih mahu memilikimu kerana dikaulah tempat kuluahkan segala hasrat hati ni dan dikaulah tempat aku menyimpan segala rahsia2ku selama ini… kehilangan dikau amat2 membuatkan aku seakan2 berada didunia yang fantasi….tiada lagi bunyi2 manis memanggilku diwaktu bangunku…tiada lagi tempat aku luahkan perasaan hati..ohhh aku2 amat2 rindu akan dirimu….walaupon dikau selalu menolak ajakanku setiap kali aku ingin membuka pakaian mu tapi tolakanmu hanya sekejap dan dalam sekelip mata juga kau akan relakan coz dikau tahu aku amat2 memerlukannya*** meluataku***…..banyak pekara yang telah kita coretkan bersama…kenangan manis dan pahit kita lakukan bersama dan aku telahpon mengerti hati budimu sedalam2…huhuh….dikau jugak sudah seakan2 faham akan kehendaku….walaupon performance dikau tidak seperti pasangaku yang terbaru ini tapi itu semua tidak penting yang penting aku masih lagi cinta daan sayang padamu dan why im so stupid tuk lepaskan dikau bersama dikau…. Siapalah yang bakal mengangtikan daku dalam dirimu kelak…huhuhu….semoga dikau berjumpa dengan orang yang lebih baik dariku dan bias menjagamu seadaanya….

Hari ni 15 november…genablah juga 6 hari aku mempunyai pasangan baru….walaupon hati masih pada pasangan yang lama tapi kurelakan juga diriku bersama sidia… dia merupakan seorang anak dara…***suci k***dan dia adalah pasanganku yang ke10 dan kali ni aku harap cinta kami kekal sekurang2nya 2 tahun dari sekarang…. Bukan sebab nafsu yang kuat tapi aku ingin mencar1 yang lebih baik perfomancenya dan mungkin aku rasa aku mampu memilikinya dan sebab itulah aku memilihnya…**cm ayat keling ja**fyi namanya B…. kami masih lagi dalam process mengenal hati budi masing2…hehehe…. Malam pertama kali agak kusam… sewaktu aku mula explore seluruh tubuhnya yang putih melepak dan licin itu tertiba kedengaran suara perutnya yang lapo..haishhh kacau daun betol la… ku berikan dia makanan dan niatku untuk menerkam B hanya tinggal niat sahaja…xsampai hati aku nak usik B waktu dia kenyang…lagi pon xboleh gelojoh2..hehehe…masih banyak masa lagi… keesokan harinya aku masih cuba sempurnakan niatku dan Alhamdulillah niatku tercapai…..dapat ku explore seluruh badanya yang licin dan gebu itu….sungguh baik performance jika dibandingkan dengan pasanganku yang lama…mungkin sebab yang B ni anak dara dan yang dl utu dah janda***kuang3x***sudah kukenal segala hati budinya….alhamdulillah B mengizinkan aku lakukan sedemikian…B hanya dia seribu bahasa…sesekali B memberikan isyarat cancel kepadaku dan aku faham maksudnya…kini dah 6 hari kita bersama…makan,tdo bersama Cuma mandi jew x bersama….hahaha…. kujaga dirimu bagai menatang minyak yang penuh… kupaikan dirimu baju jubbah yang hitam agak dirimu terhindar dari menjadi mangsa2 “cabul” rakan2ku…hehhe…Alhamdulillah setakat ini aku masih lagi cuba menyemai bibit cinta antara aku n B…dan semoga cinta itu bias berputik dan terus berbunga kembang selamanya…

No comments:

Post a Comment