my world

Thursday, November 29, 2012

@ ainun.....



Salam semuanya…alamdulillah dah lame xupdate blog ni…

haishh….line tenet slow kan..tu yang malas sikit nak update tu….dah seminggu mata kiri aku ni bergerak2… I mean bukan kelip2 tapi bergerak2 okayyy…. Bukan aku jew yang alami pekara sedemikian malam kakaku, dan mak sedaraku juga alami mimpi yang sama… Ya Allah ape la petanda kali ni… apapon Ya Allah aku mohom segala kebaikan dariMu… hindarilah kami dari ape2 yang kami x ingini…amin…aku malas nak layan karut maruk pasal mata bergerak2 ni..haishhh tu semua tahyul…. Aku teringat dlu dalam satu ceramah ustaz kazim ade cakap semua tu karut…mata bergerak2 coz xcukup zat yakni x makan sayur… aku cuba apply statement tu dalam hidupku..yup mmg betol aku xmakan sayur langsung sejak 2 minggu ni… haishhh so sekarang udah lega sikit hatiku..bukan jew sayur aku xmakan tapi ni dah hamper 2 minggu aku x sentuh sebiji nasi pon..hahhaa hebat kan…. Bukan ape juz nak turunkan balik berat badan yang melampau ni…hehehe….
Ya Allah segalanya aku serahkan padaMu… panjangkanlah umur kedua ibubapaku serta alhi keluargaku dan berilah kesihatan kepada kami agar kami dapat meninggkatkan amal kepadaMu….redokan kami dunia dan akhirat…amin….

*sekadar hiasan*

No comments:

Post a Comment