my world

Wednesday, September 12, 2012

# midterm break.....

Salam semuanya….
Buat ape tu…. Dah lame xmerapu kat blog ni…
almaklumlah cuti panjang kan…Alhamdulillah,Alhamdulillah,Alhamdulillah…pembuka kata pada coretan kali ni…aku rasa sangat bersyukur….banyak benda yang aku ingin kongsikan pada kalian semua….xpecially mase aku bercuti kat umah….hmnnnn…..




balik cuti midsem-sebelum puasa

Alhamdulillah aku sampai ke pengkalan chepa dengan selamatnya…perjalanan bas selama kira-kira 8 jam kurasakan amat2 lama disebabkan hati terlalu ingin berjumpa dengan family tercinta terutamanya abah dan mak…alangkah gumbiranya hati once dapat tengik muka mak n abah…hanya Allah saja yang tahu bertapa sayunya hati ini once bersalaman dengan mak n abah….ya Allah panjangkanlah umur dan sihatkan mereka…amin… bulan puasa is around…kira2 5 hari lagi kita umat islam aku sambut bulan puasa….seronoknya….menunggu bulan puasa tu,ape yang aku nak makan semua mak masakan… yup mmg tidak dinafikan lagi air tangan ibu mmg sedap…dat y aku jadi bergini….hehehhe…. almaklumlah nak masuk bulan puasa kan….kenalah potong rumput sikit…yup im done…. Mmg aku yang x benarkan abah potong rumput dihalaman rumah tu…bukan ape…kesihatan abah mmg xmengizinkan abah berbuat demikian….alhamdulillah aku selesai buat segala tugas2 membersihkan halaman rumah tu….aku jugak siap tolong mak dressing mak pnya pokok2 bunga..heheh seronok betol….  Dalam mase seminggu tu jugak la aku sempat temankan abah n mak pi hospital..buat check up mata abah….nak lazer kata dr… menjadi pemandu bagi mak n abah mmg aku relakan sepenuh hati janji mak n abah gumbira…. Lagipon bukannya jao sangat pon….aku juzt hantar mak n abah then tggu kat kete…. Almaklumlah hospital KB ni mmg susah gler nak cari parking…haishh….bila la agaknya nak buat parking bertingkat…huhuh…dalam masa yang sama sempat jugak la aku tunaikan hajat aku tuu….memiliki helicopter single blade…hehe…. Alhamdulillah mak restukan pembelian aku tu(alas an aku kat mak…dlu time kecik2 xleh beli…ni dah ade duit pe salahnya makbulkan semua hajat)…seronok petang2 aku akan cuba naikannya bersama2 umar yazid…seronoknya jika diimbau kembali saat2 tu …..hmnnn…cukuplah coretan tuk seminggu sebelum puasa.. ..ehh pasal cat umah belum cter …ok move on to bulan puasa lak….

No comments:

Post a Comment