my world

Saturday, September 17, 2011

rindUku paDa mEreKa.....

salam semua..pe kabar? mudah2an sihat wal afiat dan dirahmati Allah selalu.... today aku nak shared ttg rindu aku kat yang tercinta, mak n abah.... dah dua hari aku xdapat panggilan dri mereka especially mak... al maklumlah mak sebut buat persiapan tuk kursus perdana yang akan diadakan di politeknik kok lanas kota bharu... aku nak kol pon takot mak n abah ngah duk buat ibadat, so aku pospone kan hajat hatiku ini... tertiba tepat kul 0015 semalam mak kol aku.... alhamdulillah terubat jugak rindu aku kat mak n abah.. mak kate dye baru selesai buat rukun haji bersama kira2 1800 orang seluruh kelantan... mse mak kol semalam mak duk dalam bilik bersama 23 orang.. abah lak duk blok lain... gumbiranya aku dpat dengar suara mak... kurasakan dunia ini ana yang punya.... alhamdulillah aku dgr suara mak mcm seronok jew duk sne.... tu bru 2 hari jew xdgr suara mak... nanti ni 45 hari cm ne l;a aku...xdapat bayangkan la.....tdi mak kol lagi cakap mak n abah dah selamat sampai umah... SERIOUSLY aku mmg bimbang cz mak yang pandu kete tu... bukan ape cz tmpat tu jao sgt.. mak mne pernah drive jao2 cm g2... kalau abah yang drive aku xbrape risau sgt cz mak leh pantau2... ni lau mak yang pandu abah xleh wat ape2 la cz mata abah skunk ni kurang baik.... rabun jao..tpi alhamdulillah mereka selamat sampai.... doaku ialah moga2 mak n abah dilindungi n dirahmati dunia dan akhirat...amin.....wslm...

No comments:

Post a Comment