my world

Monday, September 12, 2011

PuaSa DiSampInG OrG TeRsAyaNg.....

alhamdulillah dah habis pon sebulan bulan puasa tahun 1432H... alhamdulillah juga aku dapat puasa penuh even rase jgk cm satu hari tu cm kurang jew pahala puasa cz terlalu tgok cter mat n minah salleh kat astro diva tu..huhuh...kurasakan ramadan tahun amat bermakna bagiku cz dah lme xpuasa sekali satu family..... ingat2 aku mse spm lah kali terakhir aku berpusa penuh bersama family.... lepas tu masuk matrik n tahun lepas puasa kat uitm.... dat Y nasihat aku kat adik2 yang masih lagi ade kesempatan tu berpuasa bersama keluarga manfaatkanlah mase bersama keluarga dengan sebaiknya...janganlah kita asyik berbuka dgn kawan jew, pikir jugak perasaan ibubapa kita apabila berbuka tanpa anak tercinta....  syukur pada Allah kerna dengan limpah kesihatanNya.. yang diberikan kepada kami sekeluarga kami dapat same2 menunaikan ibadat sunat terawih... sesungguhnya taon inilah ramadan yang amat BERHARGA bagiku,,,,, segaka persiapan berbuka kami sediakan bersama2 even ala kada jew.... tapi yang paling penting ialah kerjasama yang terjalin antara kami sekeluarga.. wahai mak,abah,mie sesungguhnya adek amat merindui kalian semua,,,,, hanya Allah sje yang taw bertapa sayunya hati ini saat menaiki bas hari tu,,,, sebab tu adek xmau mak,mie n umar tggu sehingga bas bergerak cz adek takot adek xleh menahan lagi perasaan sedih ini......arrrrggghhhh!!!! cengen lak aku ni..... pe2 pon selamat hari raya aidilfitri.....

No comments:

Post a Comment