my world

Tuesday, September 20, 2011

puAse 6

alhmdulillah sesungguhnya nabi ade bersabda" sesiapa yang puase ramadan dan diikuti pula 6 hari dubulan syawal maka ianya seperti puase sepanjang taon...
alhamdulillah syukur pada Ilahi...sok adalah hari last aku puasa 6...dapat jugak aku habiskan puase 6 ni kat u sorang2...ari2 mula puase macam xcaye jew aku dapt habiskan puase ni,ciap cakap kat mak lgi yang aku xsanggup nak puase smpai habis ni... tpi dengan izin Allah maka aku te;ah berjaya berpuase 6 hari habis...siape sangka kan??? hehehe.... actually bukan jew susah nak puase 6 hari tu, atas kita sebenarnya... hendak seribu daya xnak seribu dalih kan....aku puase ni skali nagn puase ganti, nak back up yang taon2 lepas..bukan kate aku xpuase penuh lak..aku puase penuh tpi al maklumlah kitakan manusia xlepas dri dosa..puase2 gak tpi asyik tgok cter2 indo yang seksi-seksa tu...dat Y la aku nak back up ni..hahahaha... dah mmg rezeki Allah, aku beraya puase 6 ni pd hari kamis ni,,, kebetulan fac aku ade wat smbutan raya gak so leh la aku kire beraya kat c2...rezeki Allah sape yang tahu....tpi ape2 pon aku nak sgt beraya puase 6 ni ngan family.... mak n abah raye sme hari ngan aku gak.huhuh...kan seronok dapat beraya sme2 enven puase 6 pon....so ucapan tuk mak n abah serta diriku "SELAMAT HARI RAYA PUASA 6" MAAF ZAHIR BATIN....

No comments:

Post a Comment