my world

Monday, March 11, 2013

@ sem 6 oleady

Alhamdulillah...
sekarang ni aku dah masuk sem 6 iaitu sem akhir aku diUitm ni...
rasa sedih pon ade... rasa seronok pon ade jugak....
sedih coz mesti lepas ni perasaan nak stdy tu makin kuat lagi bila mana aku dah mula masuk alam pekerjaan... dan rasa seronok plak coz aku dah lepas dari segala exam2 dunia ni...maksud aku sebagai pelajar la...
apa yang menjadi kegerunan aku ialah nak masuk ke alam pekerjaan...alahai kalo pikior sal korja ni mmg xlena nak tdoq la... cm mne la aku nakmenjadi seorang pendidik ni...fyi mmg aku suka jadi pendidik.... itulah merupakan cita2ku sejak kecik lagi...aku suka berkongsi ilmu dengan kengkawan dan gembira bila kengawan tu cemerlang dengan ilmu yang aku ade tu..hehehe....poyo je kan...hahaha...

sem 6 targetku nak grad dengan AD la...insyaAllah akan ku berusaha kearah itu...
bukan senang nak jadi senang dan bukan susah nak jadi susah(ehh betol ke ni)
lect strategic managemnet n prof hadariah tu banyak memotivasikan aku....
terasa semangat untuk belajar amat2 membara...semembara api bbq..hahahhaa

sem 6.. syukur alhamdulillah aku dikurniakan duduk kolej sehingga abis sem....
ramai jugak yang jeles denganku....ade yang kata aku ni manja la... xnak berdikari la...
aku bukannye malas duk luar tapi kalo dipikior2 pasal kos2 sewaan tu mmg la sakit sikit....huhuh
al maklumlah shah alam semuanya mahal2 belaka... xsangguh aku..baik aku duk kolej...selamat...
nak letak moto pon rasa selamat.... ade sesetengah mengaggap orang duk kolej ni macam makan rasuah...
kene aktif dlu baru boleh duk kolej...whatheheckkk.......arghhh pedulikan la....aku duk kole ni pon 'bukan
semua xtvt aku join...hahhaa... cuma at the end tu mmg aku buat muka tebal la mintak kupon dari rakan2 kolej lain...hahaha....

 sem 6 jugak la memberi laluan untuk diriku bersiap sedia kealam pekerjaaan yang lebih mencabar...
menjadi seorang yang matang dri segala segi...hahhaa....kononye lah...
klah sebelum gue terus merapu baik stopp... mau tdoq la...sat g adde kelas kul 830 pagi....
isnin 11 march 0033...wassalammm

No comments:

Post a Comment