my world

Monday, February 25, 2013

@ ceritaku part 2


Kk ni cter lain la… pasal result aku tuu… know what? For the first time aku dapat DL… Alhamdulillah… syujud syukur padaMu ya Allah… xsangka betol…. Dengan tersenarainya aku kat dl ni dapat meningkatkan lagi cgpa aku ke tahan yang lebih memberangsankan….huhuh…Alhamdulillah… mudah2an sem last ni memberi rezeki yang baik buat aku… mintak2 la sem ni aku dekan jugak so insyaAllah la cgpa aku sempat naik ke 3.5…so terus boleh sambung master tanpa rayuan…huahuahua…. Tapi ikut rezeki la… kalo rezeki master aku kat sa aku redo…. Senang sikit…aku dah master pasal blok di fsg ni… tapi kalo rezeki aku kat umk jeli tu…aku pon redo may b tu lah sebaik2 tempat bagiku… sesungguhNya dia maha mengetahui yang lebih baik untuk hambaNya…tengok kakak2 yang buat lab master ni cm best jew… xde la stress sangat Cuma sedikit stress once product x jadi tapi mmg normal lettew..kne banyak besabar….hari first masuk lab… aku tension gler… bukan aku jew tapi ppejal pon rasai pekara yang sama…hahhahaa..tapi bila masuk hari kedua once kami dpaat collect our exp result rasa amat puas sekali… then hatiku mula tertarik tuk sambung master… juga disebabkan oleh galakan daripada kakakku dan keluarga…huhu…so insyaAllah kalo ade rezeki dan diizinkanNya… dapat la aku sambung master ni… doa2 la ye…

ya Allah jika rezeki aku ade untuk sambung master ni maka permudahkanlah segala urusan aku tuk sambung master ni… dan jika rezeki aku lebih menjerumus kearah pekerjaan maka permudahkan aku dalam mencari pekerjaan yang telah Engkau tetapkan bagiku agar dengan pekerjaan ini aku dapat berbakti kepada kedua ibubapa tercintaku….bairlah pekerjaan ini berdekatan dengan rumahku di pc agar aku dapat bersama mereka selalu dan dapat menjadi peneman bagi mereka…amin…….


No comments:

Post a Comment