my world

Monday, February 25, 2013

@ ceritaku part 1


Sambung master…

Salam alaika semua… Alhamdulillah syukur pada Ilahi segala peoject progress berjalan dengan lancar… Alhamdulillah…. Hari ni 25 februari isnin… aku seawal 830 pagi datang lab… bukan ape juz ingatkan boleh start lab awal coz ari 2 dr kata may be dr ade mesyuarat pagi ni.. so aku dtang la awal sikit…huhu… unfortunately hari ni dr kata x boleh buat exp lagi coz product yang kami filter tu x full precipitated… so xleh nak buat ape la….dr ade bagi jurnel suh aku n pejal baca… berborak2 kejap pasal master ni… dr tanye kami… nak sambung master x… aku dengan pantas jawab insyaAllah nak… dr macam bagi greenlight…hahaha…dr ckp dia x focus pada first or second class students tapi budak biasa2 pon x pe asal rajin dan dengar cakap beliau… that said… makin berkobar2 la aku nak sambung master ni…ahaks!!!
Dr kata may be shah alam ni nak jadikan kampus research… so lepas ni kalo betol x de lagi student degree kat sini… untul FSG je kot…huhuh…dr kata yuran master x de la mahal sangat hanya 1K jew… tapi mcmana nak sustain ur life kat sini la…tu yang payah sikit tu…tahu la semua barang kat sini semuanya mahal2 semuanya….InsyaAllah kalo diberi rezeki oleh Allah aku nak jew sambung master ni… tgok rezeki la cm mne…that all bout master….

No comments:

Post a Comment