my world

Sunday, February 13, 2011

tuk 3 bulan punya.....

hmnn.... ari time cuti midsem aku balik ngan bagasi kosong... juz nak isi all the makanan yang beli kat umah... maklumlah makanan kat sne mahal..so aku ambik altenative tok belinya kat umah,lgpon jimat sikit duit aku...mak n abah yang keluarkan duit tok beli tu semua...bukan ape.makanan ni tuk tempoh 3 bulan k...lepas ni dah xde cuti so aku pon badai la semua makanan kat umah..... kebanyakan makanan diambil kat dapur,yang sedia menanti aku mengambilnya..... cuba bayang kan...satu bagasi penuh ngan makanan..sib baik mse datang sne xde spot check..lau x malu aku nak bukaka beg yang sarat ngan makanan tu...heheheh...3 bulan blaja tnpa henti dan tnpa cuti pnjang..huhuh.teruk tu.... mcm ne la nak lalui semua ni.... mb dlm bulan 3 aku nak balik umh gak... nak mntak restu ngn parent cz nak exam...smbil menreleasekan tension...wawawa...2 in 1 k....hari ni je aku dah declarekan a bz bz bz week.... lab report yang berlambak ditmabah lgi ngan assgnmnt..huhuh ble lah nak habis ni.... ble lah nk keje ni....teringin sgt... nak jadi lecturer...hehehhe

No comments:

Post a Comment