my world

Wednesday, February 16, 2011

MotOkU DaH sAmPaI...heheh

hmnn...on 13 february 2011..tepat kul 11.25 pgi..ade satu kol yang amat aku tggu2..... huhuh...motorku yang aku sayang dh smpai...so kne pgi ambik cepat2 r.... cepat2 pon time ade gap r....11.30 ni waktu lab.... bt lab pon tah pe2 cz hati dh xcited nak p ambik moto..heheh...sib baik daus temankan aku g ambik moto...xlah jao mne...15 minit pjalanan je...tpi sedikit sedih r tgok moto cz ade sikit calar...ni msti mse handling ni..huhu....nak wat cm ne....terima je lah..dh xde altenative lain kan....tu sib baik mak n abah balut motor tu.... ari tu mse balik time midsem,aku ade cakap nak makan serunding,mak pon kata ade lgi satu yang blum bukak.ambik la bawak pgi kolej... ne tw xlalu nak makan leh la bukak serunding tu...mak mmg thu aku mmg suka gler ngan serunding.... tpi malangnya aku xbawak pon cz xmuat beg... aku pon xsedar yang aku tggalkan serungding tu...huhu...so, tanpa diduga mak kata mak ade kirim serunding tu dalam but moto...huhuh...mak ni mmg thu yang aku mmg perlukan sgt serunding tu cz makan makanan yang sama kat sne bt aku jemu je..huhuh... tgok lah naluri seorang ibu..huhu..terima kasih MAK!!!!...yang lagi aku suprise lak...bukan satu bungkus tpi ade 2 bungkus..huhu..dah up lagi..tulisan ni sje je letak kaler biru sesuai ngan warna motoku..hehehe..jgn marah r...

No comments:

Post a Comment