my world

Monday, December 21, 2015

my love 2015

salam semua....

Dalam x sedar kita semua dah menghampiri hujun tahun 2015.
sungguh kejap masa berlalu...sungguh banyak suka dan duka yang telah di
there are a lots of things happen during this so called tough year.
alhamdulillah walau apepon aku tetap kuat untuk mengahdapi semua dugaan ini....

alhamdulillah tahun ni dah nak masuk 2 tahun aku menjadi seorang pendidik.... keseronokkan dan kegembiraannya menjadi pendidik ini hnya allah saja yang tahu... suka dan duka menjadi pendidik ini hnya aku saja yang tahu.

meh aku cerita pasal kenangan manis menjadi pendidik bagi tahun 2015 ni...
tahun ni aku pegang peneyalaras tingkatn 1...heheheh f1 senang sikit nak handle....
ok aku ajaq kelas 1D...pelajar yang ceria dan sangat spotting... seronok dapat kenal dengan kalian.,...

form 3 aku ajaq tiga kelas.... kelas A, D dan G.....
kelas A:
bebudak kelas A sumpah mang baik... mendengar kata.... spotting especially praven dan putut... heheh...(korang jangan kembang plak) praven seorang yang rajin... aku suka dengan sikap kerajinan dia..... bagus praven...keep it up.... then putut tu aku dah  anggap cm kawan baik dann.... sangat memahami dan boleh dibawa bergossip....zazzzzz...hahaha.....
kelas D:
kelas D plakkk pelajarnya baik dan pandai actaually but tahap kemalasan tu tinggi..heheh(sorry gaisss) tapi sumpah dorang mang sopan dan tahun menghargai guru... i remembered the time when aku merajuk tuuu..actually bukan merajuk tapi more to sakit hati...hahahaah then dorang buatkann satu kad mintak maaf.... wahh terharu gua... kwang2....
kelas G:
pelajar kelas ni sangat spotting....outspoken... kekadang cuak jugak gua...hahahaha..... wa suka kelas kelas ni sebab ada DH n bol....kawan asrama gua..kahkahkah... dorang ni baik.... sopan santun.... teman makan gua bila gua dah bosan ajak haikhal keluar makan.... tapi sumpah dorang mang best.... happening bila dalam kelas..but certain time tu ade jugak hamba....kwang3....

form 4 aku ajar dua kelas... kelas C and G.... tidak dinafikan lagi...mang sejak dari ak masuk dlu mang aku rapat sangat dengan f4 especially kelas C&G...aku dah anggap dorang macam ade aku......
kelas C:
seriously speaking dlu aku nak sangat masuk kelas ni sebab ade adek aku tuu...sama jugak perasaannya bila nak masuk kelas G... hehehe but lately perasaan tuuu dah makin menghilang... ntah x tahu kenapaa,..haishh (x kan kerana nila setitik rosak susu sebelanga kann) arghhh.... kelas C ni aku agak rapat dengan anum, fatin, irfan dan doi.... dorang mang best..especially fatin n anum...doranglah tempat aku bergossip...menluahkan ketidakpuasan hati... berkongsi masalah3 peribadi.....dorang ni baikk..... very good listener. kekadang boleh bagi motovasi kat aku.... hahahaha.......good girls....
kelas G
sumpah....next year wont be the same.... adekkk aku dah dipindahkan... ya Allah sedih gilerr... lagi sedihhh sebab dia x bagthu aku pon...huaaaaa.....demi Allah dia lah menjadi salah satu sebab aku suka duk kat maktab tu...suka akan bebudak form4.... tapi next year dahhh berubahhh segalanya.... huaaaa sedihhh gilooossss......honestly kelas masruq ni adalah kelas yang membolehkan aku bermain dengan emosi.... emo jew setiap kal nak masukkk kelas ni... hahahaha..... emo ngn adek actually tapi dia ruin everything dalam kelas tuu...hahahha...sorry gais... tapi bukan selalu gua emo okayy.... bebudak kelas G ni baik... outspoken especillay sakinah, sahira, atie dan fatihah... kalo lelaki semua kot kecuali hafizudin dan irsyad...yang laen semua kaki melalak...hahahaha.... aku suka bila dorang ni cergas dalam kelas... bising sikit2 ok la... baru la ade suasana belajar...hehee..... i love korang so much....

on top of this.... i love u gais so much..... korang lah pelakon2 ceritaku sepajang tahun 2015....
.
.
.
ps: to my love brother... semoga berjaya dunia dan akhirat.....ingatlah walaupon dimana kita berada.. jadilah insan yang berguna pada agama bangsa dan negara... my prayer is always be with u.... and i will always love u.......take care....
.
.
.
the rest... please take care..... see u next year....
kelas 4G

candid

boys f4


raya 2015 f4




No comments:

Post a Comment