my world

Thursday, October 30, 2014

give me some respect...

alhamdulillah.....
hampir 7 bulan aku bergelar seorang pendidik...
perghh mmg best giler... 
for the first dalam hidup aku...aku rasa rindu gler kat depa once balik kampung...
seriusly sebelum2 ni mmg kalo balik kampung tu mmg xingat dah kat depa2 kat maktab ni...
tapi ape yang aku alami masa balik cuti deepavali mmg amat2 mengejutkan aku....
mungkin sbb aku dah rasa sayang sangat kat depa... expecially form ______ hahahaha... xleh mention sat g ade plak yang jeles....hohohoh....
tapi seriusly speaking... mmg perasaan ni laen macam jew.. cm org dah jatuh hati..kwang3x!!!(bombastik gler ayat) 


so guys!!! listen!!!
 i just need some respect...not such a gaps between us... c'mon saya pon masih sebaya kamu(koya jap) kita beza bape taon jew... so saya boleh rasa ape yang kamu rasa.. so ape2 pekara yang patut dikongsi..plis feel free to shared.... we just like a brother.... hohohohh......we care each others.... 

with the exam is around the corner ni... saya harap kamu semua dapat buat yang terbaik... expecially subjek kimia... semoga berjaya guys!!! gud luck.....



No comments:

Post a Comment