my world

Wednesday, November 2, 2011

teluk batiK...

alhamdulillah semuanya berjalan ngan lancar....aku xpernah pon pegang jawatan sepanjang hidupku dalam organize event... ni first time aku pegang  TTK and biro pendaftaran...alhmadulillah ternyata mmg besssttt glllerrr.... dapt rasai bagaimane tensionnye nak urus pelajar2 mengikut kehendak kite...huhuh.... sib baik aku dibantu oleh anak2ku yang amat2 memahami...iaitu barakah,zurean n asilah....i dun know how to thnk to uolz....korang mmg amat2 mmbantu dan memahami lah.... seronok dapat keje sekali.... lain kali jgn serik ek jadi ajak fuad..heheh...dapat makan ice cream free..wawaawaw.... menjadi biro pendaftaran mmg mmbuatkan kite p=fenim kepala mane xnyer ade name ade ade yang xde name.... name list diupdatekan disaat akhir... mane nak bahagi bilik agy..huhuh... aku lak salh faham ttg bilik...ingatkan satu apartment tu bole muat 12 org..tpi dye leh muat 6 org jew...so terpakselah aku alther semua name2 pelajar ni....tapi semuanya dapt diselesaikan tnpa seorg pon xdapat bilik..kihkihkih...bilik lebih ade lah....huhuh...malsnye nak tulis ni...lain kali ekk... wslm...heheh

No comments:

Post a Comment